Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę wybierając miejsce na spotkanie biznesowe?

Na co zwrócić uwagę wybierając miejsce na spotkanie biznesowe?

Spotkania biznesowe mogą mieć różny charakter. Niezależnie od tego, czy chodzi o rozmowę z aktualnymi kontrahentami, czy potencjalnymi inwestorami, warto zadbać o odpowiednią atmosferę. Przygotowanie optymalnych warunków to bardzo ważna kwestia, odpowiadająca częściowo za powodzenie całego przedsięwzięcia. Jak odpowiednio zaplanować miejsce spotkania biznesowego?

Dobre miejsce na spotkanie biznesowe, czyli jakie?

Hałaśliwa sala, przepełniona gośćmi, z głośną muzyką, zdecydowanie nie sprzyja budowaniu poprawnych relacji biznesowych. Takie czynniki powodują rozproszenie i niepewność, wpływając niekorzystnie na wizerunek osoby lub firmy, która zaproponowała to miejsce. Aby tego uniknąć, warto pamiętać o kilku kwestiach.

Przeczytaj również: Torby z nadrukiem jako nośnik reklamy

Wybierając lokalizację na spotkanie biznesowe należy zwrócić uwagę na jego dogodne położenie dla obu stron. Najlepiej, jeśli dany lokal znajduje się w atrakcyjnym położeniu, pozwalającym na łatwe zaparkowanie w okolicy. Część obiektów ma nawet swoje własne miejsca parkingowe, co okazuje się bardzo korzystnym i wygodnym rozwiązaniem.

Przeczytaj również: Kiedy warto zainwestować w szeroką taśmę klejącą?

Najlepiej sprawdzają się uniwersalne miejsca, o umiarkowanych cenach i uniwersalnej kuchni, np. Hotel Platan w Gdańsku. Warto również rozważyć skorzystanie z oferty restauracji, która ma specjalnie wyznaczone strefy biznesu lub sale przeznaczone do spotkań biznesowych. Wybierając idealne miejsce do rozmowy  kontrahentem trzeba pamiętać o zapewnieniu dostępu do bezprzewodowego internetu i możliwości podłączenia sprzętu do gniazdka.

Przeczytaj również: Kryteria wyboru biura księgowego

Podsumowując — dobra, klasyczna kuchnia, dogodny dojazd, przestronny parking, kameralna atmosfera i obsługa na wysokim poziomie, zapewniają część sukcesu w prowadzonych negocjacjach biznesowych.

Czego nie robić podczas spotkań biznesowych?

Istnieje wiele zachowań, które mogą zaburzyć komunikację podczas spotkania biznesowego. W czasie ważnej rozmowy należy unikać zbyt szybkiego i niewyraźnego wypowiadania się. Takie zachowanie sprawia, że rozmówca zostaje odebrany jako zestresowany lub niezorganizowany.

Największym błędem na spotkaniu biznesowym jest nieodpowiednie przygotowanie do rozmowy. Świadczy to o braku profesjonalizmu, małym zaangażowaniu w daną inwestycję lub braku szacunku do rozmówcy.

Prowadząc negocjacje, warto postawić na konkrety. Ograniczanie wypowiedzi do ogólnych stwierdzeń zmniejsza zainteresowanie przedstawianą ofertą. Z drugiej strony — podawanie zbyt wielu szczegółów może przytłoczyć potencjalnego inwestora. Ważne więc, aby mówić konkretnie i na temat, bez podawania zbędnych detali.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.