Artykuł sponsorowany

Rodzaje zewnętrznych gablot reklamowych

Rodzaje zewnętrznych gablot reklamowych

Reklamy umieszczane na przystankach autobusowych, kolejowych czy w ich pobliżu świetnie prezentują informacje. Spełniają funkcję użytkową i jednocześnie mogą stanowić zachętę do skorzystania z oferty danej firmy. Gabloty zewnętrzne muszą być wykonane z odpornych na czynniki zewnętrzne materiałów i jednocześnie zapewniać maksymalny stopień przejrzystości. Poniżej znajdziesz więcej szczegółów na ich temat. Przeczytaj i sprawdź!

 

Jakie typy gablot reklamowych zewnętrznych można spotkać na ulicach?

Według informacji przekazanych przez przedstawiciela firmy ARRET z Zabrza zwykle to wiaty przystankowe są wyposażone w gabloty reklamowe zewnętrzne. Mogą występować w wariancie:

Przeczytaj również: Jak działają mostki przeładunkowe i jakie są ich rodzaje?

  • wolnostojącym;

  • zintegrowanym z konstrukcją nośną przystanku;

  • wieszanym na ścianie bocznej lub tylnej przystanku.

Opcja wolnostojąca sprawdza się na deptakach, chodnikach głównych ulic czy w okolicy peronów oraz przystanków. Można umieszczać w nich rozbudowane reklamy widoczne z większej odległości. Gabloty te mogą być wyposażone w dodatkowe podświetlenie dla zachowania przejrzystości eksponowanych informacji. Muszą też mieć bardzo solidne mocowanie do podłoża, by pod wpływem wiatru lub niepożądanych działań przechodniów nie uległy zniszczeniu. Gabloty wieszane w przystankach lub punktach informacyjnych mogą prezentować informacje po obu stronach, lub tylko po jednej. Co więcej, projektując gabloty reklamowe zewnętrzne producent zwraca uwagę na umieszczenie jednej lub kilku stref ekspozycji reklamy. To pozwala na umieszczanie różnych informacji w kolejnych gablotach.

Przeczytaj również: Z jakich materiałów wykonywane są drzwi zewnętrzne?

 

Jak konstruowane są gabloty reklamowe zewnętrzne?

Ilość stref ekspozycyjnych, sposób montażu czy wielkość to nie jedyne parametry, które producent bierze pod uwagę. Kluczowe znaczenie ma wykonanie konstrukcji z nierdzewnych materiałów o niskiej masie. To pozwala na przedłużenie eksploatacji gabloty bez względu na warunki atmosferyczne. Poza tym front musi być przezroczysty i zabezpieczony przed uszkodzeniami mechanicznymi. Dlatego stosuje się specjalne szkło lub tworzywa sztuczne dla zapewnienia bezpieczeństwa. Gabloty reklamowe zewnętrzne stanowią nieodłączny element miejsc publicznych. Wybór właściwego producenta takich nośników informacji sprzyja długiemu okresowi eksploatowania.

Przeczytaj również: Czym się różni cięcie taśm na zimno od cięcia na gorąco?

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.