Maty podświetlane jako element ekspozycyjny
O tym, że reklama jest dźwignią handlu, wie każdy przedsiębiorca. Jednak, aby działania marketingowe przyniosły oczekiwane rezultaty, muszą być właściwie zaplanowane i przeprowadzone. Opracowując strategię marketingową, warto zwrócić uwagę na wybór właściwych nośników reklamowych. Produkty te określa się skrótem POS, a ich przykładem są m.in. podświetlane gabloty i maty. Sprawdźmy zatem, jak można je wykorzystać przy aranżacji ekspozycji?
Czym są materiały POS?
POS to skrót od angielskiego terminu point of sale, którym określa się różnego rodzaju materiały reklamowe, wykorzystywane w sklepie, lokalu gastronomicznym czy usługowym. Wyroby POS mają kilka zadań. Po pierwsze wspomagają sprzedaż produktów i usług. Po drugie utrwalają rozpoznawalność marki. Po trzecie stanowią funkcjonalne wyposażenie lokalu. Doskonałym przykładem materiałów POS są: bilonownice, maty, podświetlane gabloty ekspozycyjne, pojemniki na ulotki, a także różnego typu zawieszki.
Produkcja tych materiałów bardzo często odbywa się na indywidualne zamówienie, dlatego warto wybrać producenta posiadającego doświadczenie w tym zakresie. Jednym z nich jest firma Noex z Komornik, która posiadając nowoczesny park maszynowy, specjalizuje się w produkcji różnych materiałów reklamowych. W ofercie firmy znajdziemy m.in. duży wybór tac barowych, różnego rodzaju pojemniki i stojaki na ulotki, podświetlane maty i gabloty ekspozycyjne oraz wiele innych wyrobów, zaliczanych do kategorii POS.
Czym kierować się wybierając producenta materiałów POS?
Poszukując firmy, która wykona dla nas materiały POS, warto zwrócić uwagę na kilka kwestii. Pierwszą jest doświadczenie w produkcji tego typu artykułów oraz posiadany park maszynowy, a także zatrudniona kadra. Czynniki te mają bowiem wpływ na jakość, trwałość, funkcjonalność i estetykę zamówionych artykułów. Druga równie istotna sprawa to asortyment oferowanych wyrobów. Im jest on większy, tym łatwiej będzie można wybrać produkty pasujące do naszej działalności.
Jeśli prowadzimy lokal gastronomiczny, to powinniśmy poszukać producenta mat barowych, tac kelnerskich, bilownic i innych wyrobów przydatnych w prowadzeniu restauracji, baru, czy kawiarni. Artykuły te są nieodłącznym wyposażeniem tych miejsc, a dzięki dodatkowej personalizacji, mogą być doskonałym nośnikiem reklamowym. Z kolei stojaki i pojemniki na ulotki sprawdzą się w punktach usługowych np. w hotelach, a dobrze dobrane woblery, dyspensery czy podstawki w sklepach.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana