Jakie korzyści przynoszą Twojej firmie gadżety reklamowe?
Dotarcie do potencjalnych klientów jest celem każdej firmy. Gadżety reklamowe mogą ułatwić ten proces. To ciekawy i chętnie wykorzystywany sposób na budowanie pozytywnego wizerunku marki. Gadżety reklamowe są upominkami dla nowych i stałych klientów. To zazwyczaj drobne, przydatne na co dzień przedmioty opatrzone logo i nazwą firmy. Dlaczego warto stosować gadżety reklamowe? Jakie produkty nadają się do reklamowania Twojej firmy?
Rozdawanie gadżetów reklamowych – dlaczego warto?
Obdarowywanie klientów drobnymi upominkami jest chętnie stosowanym zabiegiem marketingowym. Gadżety reklamowe sprawdzają się świetnie zwłaszcza w przypadku firm o lokalnym zasięgu, jednak nawet większe koncerny mogą rozdawać prezenty w ramach targów lub konferencji. Warto zadbać o to, by reklamujące Twoją działalność przedmioty były przydatne w codziennym życiu. Dzięki temu potencjalny klient często styka się z wizerunkiem firmy i cieszy się z praktycznego prezentu. Taki gadżet zostanie prędzej czy później wykorzystany przez obdarowaną nim osobę, a ona przypomni sobie o kojarzącej się z nim marce.
Przeczytaj również: Jak stworzyć skuteczne materiały reklamowe?
Warto pamiętać, że gadżety reklamowe służą nie tylko identyfikacji wizualnej, ale wpływają też na podświadomość. Każdy lubi przecież dostawać prezenty, co pozwala budować pozytywne wspomnienia o marce, a niekiedy wywoływać też poczucie obowiązku odwzajemnienia upominku poprzez skorzystanie z usług firmy. Nadruk reklamowy na drobnych przedmiotach codziennego użytku korzystnie wpływa również na PR marki, która dobrze się kojarzy i jest rozpoznawalna. Bogata oferta gadżetów pozwala na wybranie upominków najlepiej odzwierciedlających działania przedsiębiorstwa.
Co może być gadżetem reklamowym?
Gadżety reklamowe są ważnym nośnikiem informacji na temat firmy. Jeśli są odpowiednio dobrane do charakteru działalności, utrwalają pozytywny wizerunek marki. Do najczęściej spotykanych upominków produkowanych w pracowni Graf Studio Druk i reklama Krej S należą przybory piśmiennicze. Reklama na długopisach czy notatnikach jest praktycznym i sprawdzającym się wyborem. Przedsiębiorcy chętnie inwestują też w kubki z nadrukiem z logo firmy – dzięki temu marka może rozgościć się w domu potencjalnego klienta. Nietypowym pomysłem jest nadrukowanie etykiet z logo firmy na produkty takie jak płyn do naczyń. Skutecznym i hojnym prezentem jest też koszulka z nadrukiem reklamowym. Budowana w ten sposób identyfikacja wizualna firmy przyczynia się do wzrostu sprzedaży i większej rozpoznawalności.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana