Jak umieścić własny nadruk na fladze?
Flaga reklamowa jest coraz częściej spotykanym nośnikiem reklamy w przestrzeni publicznej. I nie ma w tym nic dziwnego – skuteczniej przyciąga uwagę od banerów i plakatów, a dodatkowo może stanowić ciekawą dekorację strefy wejściowej do budynku firmy. Aby jednak reklama na fladze przyniosła zamierzony efekt, to kluczowy jest nadruk i jego projekt.
Zasady projektowania nadruków na fladze
Odnośnie do nadruków reklamowych obowiązuje zasada minimalizmu — im mniej treści, tym lepiej. Przekaz reklamowy powinien być zwięzły, chwytliwy i przede wszystkim zrozumiały dla odbiorców. Kolejna kwestia to element przyciągający uwagę – windery mają to do siebie, że delikatny ruch materiału zawsze przykuje wzrok przechodniów. Nie bez znaczenia jednak pozostaje kolorystyka i cała szata graficzna, która powinna być nie tylko atrakcyjna, ale także nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy. W kwestii projektowania najlepiej zaufać profesjonalistom z drukarni online DisplayPlanet. Firma realizuje zamówienia na kompletne systemy ekspozycyjne.
Co do zasady winder reklamowy jest dynamicznym nośnikiem reklamy – ciągle pozostaje w ruchu, ponieważ materiał delikatnie powiewa na wietrze. Flaga jest widoczna z daleka i nawet wtedy dobrze przyciąga wzrok. Nadruk na fladze powinien być czytelny i wyraźny, zwłaszcza logo firmy, które zawsze najdłużej zapada w pamięć. Na fladze można zamieścić dowolną treść, także własny projekt nadruku. Nawet zamówienie dużej ilości winderów nie wygeneruje sporych kosztów, a skuteczność reklamowa flagi jest nieporównywalnie większa w stosunku do banerów. Flagi z własnym nadrukiem mogą być umieszczone na specjalnych masztach, nawet na dużych wysokościach lub na rotatorach, które obracają się wokół własnej osi na skutek podmuchów wiatru.
Dlaczego warto zainwestować we flagi reklamowe?
Flaga z nadrukiem to lekka konstrukcja, którą można umieścić niemal wszędzie. Sprawdzi się na imprezach sportowych lub wydarzeniach muzycznych, a także jako dekoracja przy fasadzie budynku, w którym mieści się biuro lub zarząd firmy. Flaga reklamowa może stać się swoistym drogowskazem i ułatwiać potencjalnym klientom odnalezienie siedziby firmy. Delikatny ruch materiału skutecznie przyciąga wzrok, a zatem dzięki fladze można zaakcentować obecność biura lub punktu obsługi w dużym biurowcu, gdzie znajduje się wiele różnych firm i instytucji. Nie bez znaczenia pozostaje jednak jakość wydruku, ponieważ flagi wyeksponowane są dna oddziaływanie czynników atmosferycznych.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana