Artykuł sponsorowany

Jak stworzyć skuteczne materiały reklamowe?

Jak stworzyć skuteczne materiały reklamowe?

Gadżety reklamowe to skuteczna forma budowania świadomości marki na rynku lokalnym oraz nawiązywania pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami. Jak wiadomo, prezenty zwykle są dobrze odbierane, a dzięki upominkom marketingowym łatwiej jest zbudować długofalowe koneksje. Aby jednak gadżet był skuteczny, musi wyróżniać się kilkoma cechami.

Co wpływa na skuteczność materiałów reklamowych?

Co do zasady, wręczanie gadżetów reklamowych ma wzbudzić uczucie wdzięczności i poczucie obowiązku do odwzajemnienia gestu. Jest to powszechnie znana w psychologii reguła wzajemności – osoba obdarowywana czuje się zobowiązana do ponownego skorzystania z oferty firmy. Warto jednak wiedzieć, że oferta gadżetów reklamowych jest niezwykle bogata, o czym świadczy rozbudowany asortyment producenta materiałów reklamowych Studio Siedem z Krakowa. Najlepiej wybierać gadżety praktyczne i przydatne, takie jak parasole, długopisy, kubki i materiały związane ze świętami lub porami roku, na przykład wakacjami.

Przeczytaj również: Jakie korzyści przynoszą Twojej firmie gadżety reklamowe?

Skuteczny gadżet reklamowy powinien być atrakcyjny wizualnie. Pamiętajmy, że kluczowe jest pierwsze wrażenie. Co ważne, nadruk na gadżecie musi być dobrze dopasowany do przedmiotu. Dobrym przykładem jest długopis – jeśli chcemy na nim zmieścić logo i dane kontaktowe to kluczowe jest odpowiednie dobranie czcionki, tak aby pomimo małych rozmiarów była wciąż czytelna. Inaczej sprawa wygląda na przykład z kubkiem lub piłką plażową – tutaj mamy zdecydowanie większe pole manewru. Ponadto nadruk na materiałach firmowych powinien być spójny z identyfikacją wizualną – w przeciwnym wypadku nie osiągniemy zamierzonego efektu. Gadżet musi kojarzyć się z firmą, dlatego niezwykle istotna jest kolorystyka, jakość wykonania oraz treść nadruku – na przykład chwytliwe hasło reklamowe.

Korzyści ze stosowania gadżetów reklamowych

Jak wspomniano wcześniej, gadżety firmowe z logo powinny być przede wszystkim praktyczne i dobre jakościowo. Klient, który na co dzień w biurze będzie pił kawę z naszego kubka z logo lub korzystał z podarowanego przy zawieraniu umowy długopisu, przyczyni się do zbudowania świadomości marki wśród potencjalnych klientów. Upominki reklamowe to jeden z najtańszych nośników reklamy.

Co do zasady, zawsze kluczowy jest projekt, który powinien być dopasowany do konkretnej grupy odbiorców. Atrakcyjny wizualnie gadżet przyciągnie uwagę, co w połączeniu z dobra jakością materiału reklamowego pozwoli zbudować wizerunek profesjonalnego przedsiębiorstwa. Najlepiej, jeśli wybierzemy materiały dopasowane do profilu prowadzonej przez nas działalności.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.