Artykuł sponsorowany

Jak się przygotować na rozmowę z pośrednikiem pracy?

Jak się przygotować na rozmowę z pośrednikiem pracy?

Rozmowa z pośrednikiem w dużej mierze przypomina typową rozmowę kwalifikacyjną. Należy porządnie się do niej przygotować, bo zależy od niej, czy rekruter zaufa osobie poszukującej pracy. Podstawowe rzeczy, na które należy zwrócić uwagę, to wygląd oraz osobista prezencja. Ważne będą także dokumenty, które poświadczą dotychczasową karierę zawodową i nabyte za pomocą kursów czy szkoleń umiejętności.

Jakie dokumenty należy wziąć ze sobą na rozmowę?

Żeby Agencja Pracy Tymczasowej mogła znaleźć dla klientów ciekawe miejsca pracy, musi wiedzieć, jakie stanowisko mogą objąć. Dlatego wybierając się na rozmowę, koniecznie trzeba zabrać ze sobą:

  • CV lub życiorys przedstawiony w innej, ale szybkiej i czytelnej formie,
  • dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
  • dokumenty potwierdzające ukończenie szkoleń lub kursów,
  • zaświadczenie o wcześniej wykonywanej pracy.

Im większe doświadczenie i umiejętności, tym większa szansa na szybkie znalezienie ciekawej oferty pracy. Rekruter po zapoznaniu się z wszystkimi informacjami łatwiej dopasuje osobę poszukującą pracy do pracodawcy.

Jak zaprezentować się dobrze na rozmowie z pośrednikiem?

Przed udaniem się na rozmowę powinno się zadbać o swój wygląd. Nie trzeba zakładać na siebie eleganckiego garnituru ani iść do fryzjera dzień wcześniej, ale warto poświęcić chwilę na dobrą prezencję. Ubranie gładkich spodni zamiast dżinsów z dziurami to zdecydowanie dobry krok. Można także przygotować sobie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, w tym:

  • jakie ma się wykształcenie lub dotychczasowe doświadczenie zawodowe,
  • gdzie najbardziej chciałoby się pracować,
  • jakie ma się nastawienie do pracy zespołowej,
  • czego chce się uniknąć w nowej pracy.

Nie chodzi o przygotowywanie gotowych odpowiedzi i opowiadanie ich z pamięci. Warto mieć jednak świadomość, że mogą one paść i przygotować do nich dłuższą wypowiedź niż jedno zdanie.

Agencje Pracy Tymczasowej, takie jak Derksen Polska Sp. z o.o. są w stanie znaleźć wiele ciekawych ofert, ale trzeba z nimi współpracować. Nie należy traktować pośrednika jak wroga. Na pytania należy odpowiadać wyczerpująco, ale nie wdając się w niepotrzebne szczegóły. Ważne jest też dokładne określenie swoich oczekiwań przed pójściem na rozmowę. Jeśli rekruter zobaczy, że ma do czynienia z pewnym siebie człowiekiem, będzie bardziej skłonny zatrudnić taką osobę. Nie należy w żadnym przypadku kłamać o swoim wykształceniu albo doświadczeniu. Oszukana Agencja Pracy Tymczasowej nie rozpocznie współpracy z osobą, której nie może zaufać.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.