Artykuł sponsorowany

Ile czasu przed ślubem powinno się rozdawać zaproszenia?

Ile czasu przed ślubem powinno się rozdawać zaproszenia?

Pierwszym krokiem w planowaniu wysyłki zaproszeń ślubnych jest sporządzenie listy gości oraz ustalenie daty i miejsca uroczystości. Następnie należy wybrać odpowiedni design zaproszeń i złożyć zamówienie w drukarni czy u projektanta. Warto to zrobić z wyprzedzeniem, aby mieć pewność, że otrzymamy je na czas. Eksperci polecają, aby zamówienie złożyć przynajmniej 3 miesiące przed planowanym terminem ślubu.

Jak długo przed ślubem powinno się wysłać zaproszenia?

Zaproszenia ślubne powinny zostać wysłane na tyle wcześnie, aby goście mieli wystarczająco dużo czasu na przygotowanie się do uroczystości oraz ewentualne zmiany w swoim kalendarzu. Przyjęło się, że optymalny czas na wysłanie zaproszeń na ślub to około 6 do 8 tygodni przed ślubem. W przypadku ślubów zagranicznych lub organizowanych w szczycie sezonu wakacyjnego warto wysłać zaproszenia nawet 3 miesiące wcześniej, aby dać gościom więcej czasu na zorganizowanie podróży i zakwaterowania.

Przeczytaj również: Na co zwrócić uwagę wybierając DJ na wesele?

Coraz popularniejszym rozwiązaniem jest wysyłanie tzw. "Save the Date", czyli przypomnienia o zbliżającej się uroczystości, które można wysłać nawet kilka miesięcy przed ślubem. Dzięki temu goście będą mieli jeszcze więcej czasu na przygotowanie się do wydarzenia, a my będziemy mogli skupić się na innych aspektach organizacji ślubu. Warto jednak pamiętać, że "Save the Date" nie zastępuje oficjalnych zaproszeń ślubnych, które muszą zostać wysłane w późniejszym terminie.

Przeczytaj również: Wybór restauracji na wesele – na co zwrócić uwagę?

Jakie informacje powinny znaleźć się na zaproszeniach?

Oprócz podstawowych informacji, takich jak imiona i nazwiska przyszłych małżonków, data i miejsce uroczystości oraz godzina rozpoczęcia, warto umieścić również dodatkowe informacje, które ułatwią gościom planowanie swojego udziału w ślubie. Przykładami takich informacji mogą być wskazówki dojazdu do miejsca uroczystości, informacje o noclegach w okolicy czy też specjalne życzenia dotyczące stroju. Warto również poinformować gości o ewentualnych ograniczeniach liczby osób towarzyszących oraz o terminie potwierdzenia swojego przybycia na ślub.

Przeczytaj również: Na co zwrócić uwagę podczas wyboru sali weselnej?

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.