Ekspozytory produktowe sprzyjające procesowi rebrandingu
Jednym z ważniejszych zadań wpływających na rozpoznawalność firmy czy liczbę Klientów jest branding. Najprościej mówiąc, jest to proces mający na celu budowanie i umacnianie marki. Do jego najważniejszych elementów należą między innymi logo, kolorystyka, hasło reklamowe czy slogan oraz produkty wyróżniające przedsiębiorstwo na tle konkurencji. Czasami jednak zdarza się tak, że takie działania nie są skuteczne albo firma chce osiągać lepsze efekty. Wówczas dobrym pomysłem często okazuje się rebranding. Na czym polega i jakie akcesoria się do tego przydają?
W jaki sposób można zmienić świadomość marki?
Jedną z głównych przyczyn przeprowadzania rebrandingu w firmie jest chęć zwiększenia sprzedaży, dotarcie do nowego grona klientów albo odświeżenie marki. Czasami przedsiębiorcy decydują się też na zmianę profilu działalności. Na takie działania składają się przede wszystkim kwestie związane z wizerunkiem. Mowa tutaj na przykład o innej identyfikacji wizualnej. Często zdarza się tak, że przedsiębiorstwa decydują się wówczas na nowe logo, zmianę kolorystyki czy tworzą nowe hasło przewodnie firmy.
Trzeba jednak pamiętać, że w takich przypadkach oprócz zlecenia prac grafikowi czy agencji marketingowej, należy też zmienić oznakowanie czy kolorystykę w siedzibie firmy albo na meblach wykorzystywanych podczas rozmaitych eventów, na przykład na ekspozytorach wystawienniczych. Spójność działań jest niezwykle ważna dla otrzymania pożądanych efektów.
Jakie ekspozytory produktowe najlepiej nadadzą się do rebrandingu?
Firmy, które decydują się na rebranding, muszą mieć na uwadze, że taki proces wiąże się z inwestycją. Właśnie dlatego nierzadko poszukują rozwiązań, które pozwolą im nieco zaoszczędzić. Jednym z wyzwań, które wówczas napotykają, jest zmiana logo czy innych elementów na meblach i innych akcesoriach wykorzystywanych zarówno w firmie, jak i na branżowych eventach. O to, jak sobie z tym poradzić, zapytaliśmy naszego rozmówcę, czyli specjalistę z firmy zajmującej się zabudowami targowymi w Warszawie Clever Frame, który powiedział nam:
- Aby zminimalizować koszty związane z rebrandingiem firmy, najlepiej wybierać takie meble, które będzie można odmienić w prosty sposób. Na przykład nasze ekspozytory produktowe HELO FORM ułatwiają nie tylko prezentację asortymentu, ale również ewentualne przeprowadzenie zmian. Dzieje się tak, ponieważ powstają według indywidualnego projektu, który uwzględnia specyfikę branży. Ponadto nasi Klienci mają do dyspozycji bogatą paletę kolorów, układów i wielkości postumentów. Bardzo ważny jest także fakt, że w razie potrzeby ekspozytory można doposażyć w nowe rozwiązania, na przykład oświetlenie albo panele graficzne. Poza tym są tworzone wyłącznie z trwałych, a jednocześnie estetycznych produktów, co sprawia, że w razie potrzeby można jedynie wymienić logo bez konieczności inwestowania w nowy mebel, co mogłoby się okazać kłopotliwe w przypadku decyzji o procesie rebrandingu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana