Artykuł sponsorowany

Ekspozytory produktowe sprzyjające procesowi rebrandingu

Ekspozytory produktowe sprzyjające procesowi rebrandingu

Jednym z ważniejszych zadań wpływających na rozpoznawalność firmy czy liczbę Klientów jest branding. Najprościej mówiąc, jest to proces mający na celu budowanie i umacnianie marki. Do jego najważniejszych elementów należą między innymi logo, kolorystyka, hasło reklamowe czy slogan oraz produkty wyróżniające przedsiębiorstwo na tle konkurencji. Czasami jednak zdarza się tak, że takie działania nie są skuteczne albo firma chce osiągać lepsze efekty. Wówczas dobrym pomysłem często okazuje się rebranding. Na czym polega i jakie akcesoria się do tego przydają?

W jaki sposób można zmienić świadomość marki? 

Jedną z głównych przyczyn przeprowadzania rebrandingu w firmie jest chęć zwiększenia sprzedaży, dotarcie do nowego grona klientów albo odświeżenie marki. Czasami przedsiębiorcy decydują się też na zmianę profilu działalności. Na takie działania składają się przede wszystkim kwestie związane z wizerunkiem. Mowa tutaj na przykład o innej identyfikacji wizualnej. Często zdarza się tak, że przedsiębiorstwa decydują się wówczas na nowe logo, zmianę kolorystyki czy tworzą nowe hasło przewodnie firmy.

Trzeba jednak pamiętać, że w takich przypadkach oprócz zlecenia prac grafikowi czy agencji marketingowej, należy też zmienić oznakowanie czy kolorystykę w siedzibie firmy albo na meblach wykorzystywanych podczas rozmaitych eventów, na przykład na ekspozytorach wystawienniczych. Spójność działań jest niezwykle ważna dla otrzymania pożądanych efektów. 

Jakie ekspozytory produktowe najlepiej nadadzą się do rebrandingu? 

Firmy, które decydują się na rebranding, muszą mieć na uwadze, że taki proces wiąże się z inwestycją. Właśnie dlatego nierzadko poszukują rozwiązań, które pozwolą im nieco zaoszczędzić. Jednym z wyzwań, które wówczas napotykają, jest zmiana logo czy innych elementów na meblach i innych akcesoriach wykorzystywanych zarówno w firmie, jak i na branżowych eventach. O to, jak sobie z tym poradzić, zapytaliśmy naszego rozmówcę, czyli specjalistę z firmy zajmującej się zabudowami targowymi w Warszawie Clever Frame, który powiedział nam:

- Aby zminimalizować koszty związane z rebrandingiem firmy, najlepiej wybierać takie meble, które będzie można odmienić w prosty sposób. Na przykład nasze ekspozytory produktowe HELO FORM ułatwiają nie tylko prezentację asortymentu, ale również ewentualne przeprowadzenie zmian. Dzieje się tak, ponieważ powstają według indywidualnego projektu, który uwzględnia specyfikę branży. Ponadto nasi Klienci mają do dyspozycji bogatą paletę kolorów, układów i wielkości postumentów. Bardzo ważny jest także fakt, że w razie potrzeby ekspozytory można doposażyć w nowe rozwiązania, na przykład oświetlenie albo panele graficzne. Poza tym są tworzone wyłącznie z trwałych, a jednocześnie estetycznych produktów, co sprawia, że w razie potrzeby można jedynie wymienić logo bez konieczności inwestowania w nowy mebel, co mogłoby się okazać kłopotliwe w przypadku decyzji o procesie rebrandingu. 

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.