Artykuł sponsorowany

Efekt „pierwszego wrażenia” na zaaranżowanej randce

Efekt „pierwszego wrażenia” na zaaranżowanej randce

Choć mówi się, że wygląd nie ma znaczenia, liczy się wyłącznie wnętrze, a przede wszystkim to, co jest w nim głęboko skrywane, nie jest to do końca prawda. Na efekt tzw. pierwszego wrażenia wpływa wiele czynników, o których warto pamiętać przede wszystkim podczas zaaranżowanej randki. Sprawdź, dlaczego warto zaprezentować się z jak najlepszej strony w trakcie takiego spotkania i jak zrobić dobre pierwsze wrażenie na partnerze.

Dlaczego pierwsze wrażenie podczas randki jest takie ważne?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek nad tym, dlaczego tzw. pierwsze wrażenie jest takie słynne? Dlaczego wiele osób skupia się na nim, zamiast po prostu być sobą i iść na żywioł, zawierając nowe znajomości? Z jakiego powodu przedstawiciele biur matrymonialnych, takich jak agencja matrymonialna Infinity Love uczą swoich klientów sztuki wywoływania na drugiej osobie dobrego pierwszego wrażenia? To prawda, że podczas randki bądź jakiegokolwiek innego spotkania nie można udawać kogoś, kim się nie jest, ale wszyscy wiemy, że każdy z nas ma różne wersje siebie… I na pokazanie niektórych z nich warto nieco poczekać.

Przeczytaj również: W jaki sposób fachowiec z biura matrymonialnego naprawdę może nam pomóc?

Tzw. efekt pierwszego wrażenia, który bywa nazywany również efektem halo czy efektem aureoli polega na tym, że już przy pierwszym spotkaniu z daną osobą oceniamy ją na podstawie jej powierzchowności. Bierzemy wtedy pod uwagę przede wszystkim wygląd, mowę ciała, a nawet brzmienie głosu. Czy wiesz o tym, że słowa przekazują tylko 7% wysyłanej do rozmówcy informacji? Aż 38% dostarcza głos, a jeszcze więcej, bo 55%, mowa ciała. Niezależnie więc od tego, co powiesz podczas pierwszych kilku zdań do osoby, z którą rozmawiasz, to i tak najpewniej oceni Cię ona na podstawie tego, jak wyglądasz, co na siebie włożyłeś i JAK, nie CO mówisz. Dopiero później zaczną liczyć się szczegóły.

Przeczytaj również: Jak przygotować się do pierwszej randki?

Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w trakcie randki?

Jeżeli czeka Cię spotkanie zaaranżowane przez biuro matrymonialne organizujące randki dla samotnych, to tym bardziej skup się na zrobieniu dobrego pierwszego wrażenia na swoim partnerze. Zadbaj przede wszystkim o swój wygląd. Ważna jest nie tylko atrakcyjność fizyczna, ale i ubranie, które włożysz na randkę. Powinno być schludnie, reszta zależy od Ciebie. Pamiętaj o tym, że poszczególne elementy stylizacji, takie jak na przykład buty czy biżuteria, mogą nieść ważne informacje na temat Twojej osobowości. Dobre pierwsze wrażenie uzyskuje się też poprzez naturalność, umiejętność słuchania i mowę ciała. Staraj się nie być zbyt sztywnym i pokaż się takim, jakim jesteś – tylko z jak najlepszej strony.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.