Artykuł sponsorowany

Czym się kierować przy wyborze centrum konferencyjnego?

Czym się kierować przy wyborze centrum konferencyjnego?

Wybór centrum konferencyjnego nie jest prostą sprawą. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że wszystkie obiekty konferencyjne są takie same, w rzeczywistości dwa podobnie wyglądające miejsca mogą oferować zupełnie inną jakość usług. Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze centrum konferencyjnego, aby znaleźć miejsce idealnie dopasowane do potrzeb organizowanego przez Ciebie wydarzenia.

Lokalizacja centrum konferencyjnego

Jedną z najważniejszych decyzji, jakie musisz podjąć przy wyborze centrum konferencyjnego, jest jego lokalizacja. W dużych miastach nie brakuje odpowiednich miejsc na organizację spotkania biznesowego, ale coraz popularniejsze są ośrodki poza wielkimi aglomeracjami. Organizacja wydarzenia w takim miejscu pozwala uczestnikom odpocząć na chwilę od panującego w nich zgiełku i w pełni skupić się na szkoleniu. Jeśli skłaniasz się ku ośrodkowi poza dużą aglomeracją, zwróć szczególną uwagę na dojazd. Centrum konferencyjne pod Poznaniem lub innym dużym miastem powinno znajdować się w pobliżu drogi ekspresowej lub autostrady, aby można było szybko dostać się do niego samochodem czy autobusem.

Przeczytaj również: Jak zorganizować konferencję?

Odpowiednie wyposażenie sali konferencyjnej

Oprócz lokalizacji bardzo ważne jest również odpowiednie wyposażenie sali konferencyjnej. Podstawa to projektor, najlepiej o rozdzielczości Full HD, który pozwoli wyświetlić wysokiej jakości obraz na dużej powierzchni. Niezbędne jest także profesjonalne nagłośnienie, aby mówca występujący przed zebranymi był dobrze słyszany i rozumiany, a uczestnicy mogli swobodnie zadawać pytania. Kolejnym elementem, na który musisz zwrócić uwagę podczas wyboru sali konferencyjnej, są krzesła. Powinny być na tyle wygodne, by uczestnicy wydarzenia nie odczuwali dyskomfortu podczas wielogodzinnego szkolenia czy pokazu. Poza tym sprawdź, jakie dodatkowe udogodnienia oferuje dany ośrodek – na przykład czy jest w nim klimatyzacja i bezprzewodowy internet.

Przeczytaj również: Czym powinna się wyróżniać sala konferencyjna w Wiśle?

Zaplecze gastronomiczno-noclegowe

Choć lokalizacja centrum konferencyjnego i wyposażenie sali są oczywiście bardzo ważne, o atrakcyjności ośrodka decyduje także zaplecze gastronomiczne – w trakcie każdej wielogodzinnej konferencji trzeba zaplanować przerwę lub dwie na poczęstunek. Dysponuje nim na przykład Hotel Remes Sport & Spa pod Poznaniem, w którym oprócz 7 sal konferencyjnych znajdują się dwie restauracje. Uczestnicy wydarzenia mogą w nich zjeść smaczne posiłki i nabrać sił na resztę dnia. W wypadku konferencji trwającej dłużej niż jeden dzień trzeba również zorganizować gościom nocleg. W takiej sytuacji także doskonale sprawdzi się hotel z zapleczem konferencyjnym – aby położyć się do łóżka, uczestnicy wydarzenia nie będą musieli nawet opuszczać budynku.

Przeczytaj również: Jak wybrać dobry projektor do sali konferencyjnej?

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.