3 cechy skutecznej wizytówki
Ogromny postęp technologiczny i powszechność Internetu nie sprawiły, że drukowane przedmioty zniknęły z użycia. Od lat dużą popularnością cieszą się drukowane wizytówki, z których wciąż korzysta wiele firm. Jednak aby wizytówka była skuteczna, należy przy jej projektowaniu pamiętać o kilku kwestiach. Poniżej przedstawiamy Wam najważniejsze!
Po pierwsze – doskonały projekt graficzny i soczyste kolory
Przede wszystkim skuteczna wizytówka to taka, która przyciąga wzrok i sprawia, że chcemy z niej skorzystać. Kluczem do sukcesu jest zatem dobry projekt graficzny. Chodzi tutaj o estetykę i elementy, które przyciągną wzrok. Wizytówka posiada niewielkie pole zadruku, a zatem nie lada wzywaniem jest takie zaprojektowanie tego obszaru, aby pełniła ona swoje funkcje w 100%. Zadaniem wizytówki jest zachęta do kontaktu, więc należy zadbać o jej warstwę wizualną. Zlecenie projektu wizytówki warto powierzyć profesjonalnemu studiu graficznemu, takiemu jak chociażby Creart. Dzięki temu zyskamy pewność, że wizytówka będzie nie tylko się wyróżniać z tłumu, ale skutecznie przyciągać uwagę odbiorcy. Doświadczeni graficy zadbają o odpowiedni dobór barw, fontów, układów i ewentualnych dodatkowych elementów graficznych.
Przeczytaj również: Jakie standardy powinien spełniać nowoczesny lokal biurowy?
Po drugie – przedstaw wszystkie niezbędne informacje
Jak już doskonale wiecie, obszar zadruku na wizytówce jest mocno ograniczony. W związku z tym, poza pięknym wizualnie projektem graficznym, należy dobrze przemyśleć, co na takiej wizytówce powinno się znaleźć. Standardowo na wizytówkach umieszczane są najważniejsze dane kontaktowe: imię i nazwisko, numer telefonu i adres poczty elektronicznej. Warto umieścić na niej także adres strony internetowej (jeśli taką posiadamy). Z kolei dane teleadresowe mogą znaleźć się na wizytówce, ale nie muszą. „Zaoszczędzony” w ten sposób obszar można wykorzystać do przemycenia hasła reklamowego bądź czegoś, co wyróżni nasza firmę i dodatkowo zachęci do kontaktu z nami.
Po trzecie – papier ma znaczenie
Nawet najpiękniej zaprojektowana wizytówka nie spełni swojego zadania, jeśli nie będzie wydrukowana na odpowiednim papierze. Należy zadbać o papier o wysokiej gramaturze – wizytówki drukuje się z reguły na papierze o gramaturze wynoszącej minimum 350 g. Warto też pomyśleć o dodatkowym zabezpieczeniu papieru, np. laminowaniu czy lakierowaniu. To znacznie przedłuży żywotność wizytówki, ale również sprawi, że będzie się ona lepiej prezentować wizualnie. Nowoczesne drukarnie posiadają wspaniałe rozwiązania uszlachetniające materiały drukowane. A zatem dobry projekt wizytówki może skutecznie sprawić, że będzie się z nami kontaktowała o wiele większa liczba klientów czy kontrahentów!
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana