Artykuł sponsorowany

3 cechy skutecznej wizytówki

3 cechy skutecznej wizytówki

Ogromny postęp technologiczny i powszechność Internetu nie sprawiły, że drukowane przedmioty zniknęły z użycia. Od lat dużą popularnością cieszą się drukowane wizytówki, z których wciąż korzysta wiele firm. Jednak aby wizytówka była skuteczna, należy przy jej projektowaniu pamiętać o kilku kwestiach. Poniżej przedstawiamy Wam najważniejsze!

Po pierwsze – doskonały projekt graficzny i soczyste kolory

Przede wszystkim skuteczna wizytówka to taka, która przyciąga wzrok i sprawia, że chcemy z niej skorzystać. Kluczem do sukcesu jest zatem dobry projekt graficzny. Chodzi tutaj o estetykę i elementy, które przyciągną wzrok. Wizytówka posiada niewielkie pole zadruku, a zatem nie lada wzywaniem jest takie zaprojektowanie tego obszaru, aby pełniła ona swoje funkcje w 100%. Zadaniem wizytówki jest zachęta do kontaktu, więc należy zadbać o jej warstwę wizualną. Zlecenie projektu wizytówki warto powierzyć profesjonalnemu studiu graficznemu, takiemu jak chociażby Creart. Dzięki temu zyskamy pewność, że wizytówka będzie nie tylko się wyróżniać z tłumu, ale skutecznie przyciągać uwagę odbiorcy. Doświadczeni graficy zadbają o odpowiedni dobór barw, fontów, układów i ewentualnych dodatkowych elementów graficznych.

Przeczytaj również: Jakie standardy powinien spełniać nowoczesny lokal biurowy?

Po drugie – przedstaw wszystkie niezbędne informacje

Jak już doskonale wiecie, obszar zadruku na wizytówce jest mocno ograniczony. W związku z tym, poza pięknym wizualnie projektem graficznym, należy dobrze przemyśleć, co na takiej wizytówce powinno się znaleźć. Standardowo na wizytówkach umieszczane są najważniejsze dane kontaktowe: imię i nazwisko, numer telefonu i adres poczty elektronicznej. Warto umieścić na niej także adres strony internetowej (jeśli taką posiadamy). Z kolei dane teleadresowe mogą znaleźć się na wizytówce, ale nie muszą. „Zaoszczędzony” w ten sposób obszar można wykorzystać do przemycenia hasła reklamowego bądź czegoś, co wyróżni nasza firmę i dodatkowo zachęci do kontaktu z nami.

Po trzecie – papier ma znaczenie

Nawet najpiękniej zaprojektowana wizytówka nie spełni swojego zadania, jeśli nie będzie wydrukowana na odpowiednim papierze. Należy zadbać o papier o wysokiej gramaturze – wizytówki drukuje się z reguły na papierze o gramaturze wynoszącej minimum 350 g. Warto też pomyśleć o dodatkowym zabezpieczeniu papieru, np. laminowaniu czy lakierowaniu. To znacznie przedłuży żywotność wizytówki, ale również sprawi, że będzie się ona lepiej prezentować wizualnie. Nowoczesne drukarnie posiadają wspaniałe rozwiązania uszlachetniające materiały drukowane. A zatem dobry projekt wizytówki może skutecznie sprawić, że będzie się z nami kontaktowała o wiele większa liczba klientów czy kontrahentów!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.